Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешки Mixture на 147, пукане и трудно палене сутрин.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грешки Mixture на 147, пукане и трудно палене сутрин.

    Значи, от време на време сутрин на студено палене ми изкарва грешки Мixture Strenght 1-2 Additve; Multiplicative от този род. Цъкнах на ФЕС-а на параметри и изкарах напреженията, които мисля че са на сондите и на единия ред не дава напрежение. Та въпроса ми е, така ли трябва да е и какво точно не е в ред?
    Attached Files
    Last edited by maptod; d.m.y г., 14:15.

  • #2
    Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
    Значи, от време на време сутрин на студено палене ми изкарва грешки Мixture Strenght 1-2 Additve; Multiplicative от този род. Цъкнах на ФЕС-а на параметри и искарах напреженията, които мисля че са на сондите и на единия ред не дава напрежение. Та въпроса ми е, така ли трябва да е и какво точно не е в ред?
    ламбдите не включват веднага при студено палене. Виж си температурния датчик, дебитомер
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Колата беше загряла и доста поработи.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
        Колата беше загряла и доста поработи.
        А ти имаш проблем на студено, нали? Защо мериш на загряло?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          А ти имаш проблем на студено, нали? Защо мериш на загряло?
          Уместен въпрос, в събота като се прибера и ще я гледам сутринта.
          И все пак там, където няма волтаж коя сонда точно е?
          Last edited by maptod; d.m.y г., 17:32.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
            Уместен въпрос, в събота като се прибера и ще я гледам сутринта.
            И все пак там, където няма волтаж коя сонда точно е?
            Никоя.
            Гледай другото, дето играе роля при студен двигател
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              А може ли да ни светнеш кое е то колега?
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                А може ли да ни светнеш кое е то колега?
                До колкото виждам ти ремонтираш коли, нали? Температурен датчик като жокер
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Диагностиката не е толкова проста колкото изглежда. Диагностичната апаратура е само помощник на диагностика. Няма лошо да се провери датчика, но проблема не е там.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Ако имаш газчица или метан... може и от там да ти е проблема. Поне при мен така беше. Сутрин адски трудно палеше после си вървеше... ама докато загрее доста редуваше цилиндрите . От натрупани грешки от газта. Накрая една настройка на газовото и напред . Ако имаш пробвай да изтриеш всички грешки и я запали сутринта на бензин..

                    Comment


                    • #11
                      Аз залагам на дебитомер,или пропуск след него,но тогава ще има проблем и на загрял мотор..............
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Алфата си пали на бензин и на 50 градуса на водата обръща на метан. За дебитомера стойността му е 13,8кг, а волтажа не съм го мерил.
                        Та казвате, че може да има натрупани грешки на метановото ЕКУ?

                        Comment


                        • #13
                          на мен ми изкачат, само че на газ... като карам на бензин всичко изчезва.
                          Last edited by zombiran; d.m.y г., 15:36.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщение
                            Алфата си пали на бензин и на 50 градуса на водата обръща на метан. За дебитомера стойността му е 13,8кг, а волтажа не съм го мерил.
                            Та казвате, че може да има натрупани грешки на метановото ЕКУ?
                            Колеги, с какви бутилки сте с метановите уредби и как понася 147 тежестта на бутилката, ако може снимчица на бутилката в багажника? Какъв е разхода и колко е поставянето на метанова уредба?
                            След дългогодишно яздене на пропан бутан ми се върти идеята да поставя метан, но за алфа 147 ми се струва, че едно, че няма да има багажник, второ, че може да мачка задните пружини и окачване?
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                            Comment

                            Working...
                            X