Значи, от време на време сутрин на студено палене ми изкарва грешки Мixture Strenght 1-2 Additve; Multiplicative от този род. Цъкнах на ФЕС-а на параметри и изкарах напреженията, които мисля че са на сондите и на единия ред не дава напрежение. Та въпроса ми е, така ли трябва да е и какво точно не е в ред?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Грешки Mixture на 147, пукане и трудно палене сутрин.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщениеЗначи, от време на време сутрин на студено палене ми изкарва грешки Мixture Strenght 1-2 Additve; Multiplicative от този род. Цъкнах на ФЕС-а на параметри и искарах напреженията, които мисля че са на сондите и на единия ред не дава напрежение. Та въпроса ми е, така ли трябва да е и какво точно не е в ред?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
-
Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщениеКолата беше загряла и доста поработи.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеА ти имаш проблем на студено, нали? Защо мериш на загряло?
И все пак там, където няма волтаж коя сонда точно е?Last edited by maptod; d.m.y г., 17:32.
Comment
-
Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщениеУместен въпрос, в събота като се прибера и ще я гледам сутринта.
И все пак там, където няма волтаж коя сонда точно е?
Гледай другото, дето играе роля при студен двигателAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеА може ли да ни светнеш кое е то колега?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Диагностиката не е толкова проста колкото изглежда. Диагностичната апаратура е само помощник на диагностика. Няма лошо да се провери датчика, но проблема не е там.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ако имаш газчица или метан... може и от там да ти е проблема. Поне при мен така беше. Сутрин адски трудно палеше после си вървеше... ама докато загрее доста редуваше цилиндрите. От натрупани грешки от газта. Накрая една настройка на газовото и напред
. Ако имаш пробвай да изтриеш всички грешки и я запали сутринта на бензин..
Comment
-
Аз залагам на дебитомер,или пропуск след него,но тогава ще има проблем и на загрял мотор..............Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от maptod Покажи съобщениеАлфата си пали на бензин и на 50 градуса на водата обръща на метан. За дебитомера стойността му е 13,8кг, а волтажа не съм го мерил.
Та казвате, че може да има натрупани грешки на метановото ЕКУ?
След дългогодишно яздене на пропан бутан ми се върти идеята да поставя метан, но за алфа 147 ми се струва, че едно, че няма да има багажник, второ, че може да мачка задните пружини и окачване?Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
Comment